Stem tijdens ledenvergadering over het onderhandelingsresultaat ADM Europoort

Wij nodigen jullie uit voor de gezamenlijke ledenvergadering met FNV op dinsdag 15 december om te stemmen over het bereikte onderhandelingsresultaat voor een nieuwe cao ADM Europoort per 1 januari 2021. Tijdens de ledenvergadering lichten wij het resultaat toe en kunnen jullie je stem uitbrengen of jullie hiermee akkoord zijn of niet. Vooraf aanmelden voor een van de vier sessies is verplicht!
De afgelopen weken hebben wij jullie via filmpjes op de hoogte gehouden over de cao onderhandelingen voor jullie cao per 1 januari 2021. Zoals jullie inmiddels weten, hebben wij op donderdag 3 december in de late uurtjes een onderhandelingsresultaat bereikt. Het was geen gelopen wedstrijd deze keer en heeft veel strijd gekost, maar wij zijn blij met het bereikte resultaat. In de bijlage is het onderhandelingsresultaat bijgevoegd.

De ledenvergaderingen worden gezamenlijk met FNV gehouden op dinsdag 15 december 2020 in het Carlton hotel te Spijkenisse. Wegens de huidige Coronamaatregelen is het slechts mogelijk om met maximaal 30 personen in een grote zaal te zitten. Om deze reden vragen wij jullie je vooraf aan te melden voor één van de onderstaande tijdsloten. Er geldt vol=vol. We verzoeken je niet eerder dan 10 minuten voor aanvang van jouw tijdslot aanwezig te zijn en houd je aan alle voorschriften van het hotel. Er wordt voor een flesje water gezorgd.

Aanmelding voor een tijdslot kan bij Ronald Braam via Ronald.Braam@adm.com. Zowel de FNV als CNV leden melden zich bij Ronald aan, zodat we een goed overzicht hebben van de aanmeldingen.

Tijdsloten
Start 11:00 uur
Start 13:00 uur
Start 15:00 uur
Start 17:30 uur

Tijdens de ledenvergaderingen kunnen de leden van CNV Vakmensen en FNV stemmen over het bereikte onderhandelingsresultaat. Wij zijn van mening dat we het maximale hebben bereikt en leggen het onderhandelingsresultaat daarom positief voor.

Kun je niet aanwezig zijn, machtig dan een collega of stuur mij een e-mail (d.kraan@cnvvakmensen.nl) met je stem (voor/tegen/onthouding) onder vermelding van je lidmaatschapsnummer.

Onderhandelingsdelegatie van CNV Vakmensen,
Daan Broeders (kaderlid CNV Vakmensen)
René van Etten (kaderlid CNV Vakmensen)

Diana Kraan