Ledenvergadering nieuwe cao Dr. Oetker

De huidige cao eindigt op 30 juni 2024. De hoogste tijd dus om vooruit te kijken en aan te geven welke onderwerpen belangrijk zijn voor de komende cao.

Ledenvergadering cao

Er staat bij Dr. Oetker in Leeuwarden een ledenvergadering gepland voor woensdag 12 juni. Het is heel belangrijk om op deze bijeenkomst aanwezig te zijn omdat jullie dan kunnen aangeven wat er speelt binnen het bedrijf. En om duidelijk te maken welke onderwerpen belangrijk zijn om mee te nemen in onze komende voorstellenbrief richting de werkgever. Daarmee gaan we namelijk de nieuwe cao-onderhandelingen in. De eerste ronde staat gepland voor donderdag 20 juni op het hoofdkantoor in Amersfoort.

Belangrijke onderwerpen

Denk daarom alvast na over zaken die je graag terug zou willen zien in een nieuwe cao en waarom dat voor jou zo belangrijk is. Ook niet-leden zijn van harte welkom bij deze bijeenkomst.

Hieronder vinden jullie datum en tijdstip van de ledenvergadering in Leeuwarden.

• Woensdag 12 juni - 14.00 uur: kantine

Maak je collega lid

Is je collega al lid? Als jij je collega lid maakt, betaalt hij of zij slechts €24 voor de eerste 6 maanden. Jij ontvangt per aangebracht lid een cadeaubon van €20. Ga voor meer informatie naar www.cnv-ledenwerven.nl
Samen staan we sterker!

Meepraten en reageren

Wil je reageren of heb je een vraag? Op de cao-pagina kun je het hele cao-traject volgen en bij alle fases meepraten, reageren of je vraagstellen. Klik HIER om direct naar de cao-pagina te gaan.

Auke Wietze Bosma
Bestuurder CNV