Ledenvergadering transitieplan pensioen PDN

De vakbonden organiseren op 19 september 2024 een digitale ledenbijeenkomst over de nieuwe pensioenregeling voor leden die bij pensioenfonds PDN zijn aangesloten. In de meeting wordt toegelicht waarom er een nieuwe regeling moet komen en hoe die er uit gaat zien. Dit in aansluiting op het webinar dat op 10 september 2024 heeft plaatsgevonden voor alle deelnemers.

Ledenbijeenkomst 19 september 2024, 19.00 uur (digitaal via Teams)

Deze bijeenkomst is alleen voor leden, omdat net als in een cao-trajecten, de leden hun stem kunnen uitbrengen over dit transitieplan. In deze bijeenkomst komen alle aspecten van het nieuwe pensioen nog een keer aan de orde. Uiteraard kun je ook vragen stellen.  Deelnemen aan de ledenbijeenkomst kan via deze link: Nu deelnemen aan de vergadering

Stem

Een dag later kun je stemmen. Op 20 september 2024 ontvang je een mail van ons met daarin een link om te stemmen. Dat kan tot 29 september 2024. Laat je stem niet verloren gaan en stem!!!!

Meer informatie

Wil je meer informatie. Kijk dan de webinar van 10 september 2024 terug. Dat kan via deze link Eerstestapnaarjouwnieuwepensioen. Wil je meer weten over de Wet Toekomst Pensioenen (WTP). Kijk dan op onze website. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een flexibele en een solidaire regeling? Of wat is invaren? Antwoorden op deze en andere vragen kun je vinden op onze website. Dat kun je doen door HIER te klikken.

Ed Leunissen
Bestuurder CNV