Ledenvergadering Apple: wat kan beter, dat weet jij!

We gaan in gesprek met de HR directeur. Omdat dit gesprek gaat over jullie werkomstandigheden en arbeidsvoorwaarden, willen we graag nog een keer met de CNV-leden om tafel. Daarom organiseert CNV twee online inloopspreekuren. Je krijgt een update van de stand van zaken, is er gelegenheid om je mening te uiten en kun je met elkaar in gesprek gaan.

Zoals jullie al eerder hebben vernomen, gaat CNV in gesprek met de HR-directeur van Apple Nederland. Samen met de kaderleden willen we jullie ideeën over het werk aan de orde stellen. Het heeft wat energie en tijd gekost, maar we kunnen eindelijk van start gaan. De datum voor dit gesprek met Anne Meyer is gepland op 25 september 2024. Deze datum is gekozen omdat de cao ETD voorrang had en er de wens was om na de zomervakanties aan de slag te gaan.

Verbeterpunten verzamelen

Omdat dit gesprek gaat over jullie werkomstandigheden en arbeidsvoorwaarden, willen we graag nog een keer met de CNV-leden om tafel. Daarom organiseert CNV twee online inloopspreekuren. Tijdens deze inloopspreekuren krijg je een update van de stand van zaken, is er gelegenheid om je mening te uiten en kun je met elkaar in gesprek gaan. Het gaat immers om jullie!

Als er in de tussentijd urgente kwesties of vragen zijn over het collectieve proces, neem dan gerust contact op met de kaderleden of met de bestuurder. Voor individuele kwesties kun je terecht bij onze eerstelijnshulp via cnv.nl/contact. Op 11 oktober 2024 komt er een nieuwe ledenbijeenkomst. Hierover horen jullie later meer.

Met vriendelijke groet,

Henne Veeninga (kaderlid)
Roel Millenaar (kaderlid)
Joud Hashisho (kaderlid)
Leon van der Elsen (bestuurder)

Kijk ook op onze CNV-actiepagina van Apple!

Heb je een vraag op opmerking aan de onderhandelaar?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error