Ledenvergadering Scania

Zoals jullie weten is er onlangs een principeakkoord gesloten voor de cao Metalektro. Daar waren 8 maanden voeren van acties voor nodig.

Met de inzet van leden en kaderleden hebben we een mooi resultaat bereikt. Maar daar is de kous nog niet mee af. Het laatste woord is aan de leden.

De stemprocedure gaat eind van de maand van start voor een paar weken, met de komst van de cao-krant. In deze krant staan alle resultaten helemaal uitgewerkt en uitgelegd. Na het lezen van de krant kun je schriftelijk of online je stem uit gaan brengen.

Om een resultaat goed te kunnen beoordelen, om te kijken wat jullie ervan vinden, komen wij de voorstellen aan jou en je collega’s toelichten (lid of geen lid) op:

Woensdag 20 februari
van 13:15-13:45 uur voor de middagploeg, en van 14:15-14:45 uur voor de ochtendploeg,
in de kantine van Scania Zwolle

Het is belangrijk om te weten welke afspraken er zijn gemaakt voor jou. Wat is er nieuw? Wat betekent de loonsverhogingen per salariscategorie in centen en procenten? Hoe maak je aanspraak op het generatiepact en vanaf wanneer kan je hier aanspraak op maken? Kortom, we gaan in op al jullie vragen. Tot de 20ste.

Namens de vakbondskadergroep,

Jan Kampherbeek