Aanbieden petitie behoud hoofdkantoor SABIC en ledenvergadering

De handtekeningenactie voor behoud van het Europese hoofdkantoor van SABIC in Sittard loopt voorspoedig. In het nieuwe jaar gaan we de petitie aanbieden aan de directie. Ook gaan we een gezamenlijke ledenvergadering houden.

De petitie die zich uitspreekt tegen het verlaten van het European Head Office in Sittard is enthousiast ondertekend. Niet alleen door de leden van de 5 vertegenwoordigende werknemersorganisaties CNV Vakmensen, FNV, de Unie, Synergo/VHP en ABW, maar ook door heel veel SABIC-collega’s die nog niet zijn aangesloten.

Aanbieden van petitie

Natuurlijk gaan we de petitie ook aanbieden. Zet het alvast in je agenda.

Datum:  dinsdag 10 januari
Tijdstip: 12:00 uur
Locatie: hal van het hoofdkantoor, Europaboulevard 1 in Sittard

Ledenbijeenkomst

We zullen ook een gezamenlijke ledenvergadering van de 5 bonden houden om te bespreken hoe het verder moet. Dan kijken we ook naar vervolgstappen.

Datum: woensdag 11 januari
Tijdstip: 16.00 uur
Locatie: Maaslandcentrum, Burg, Burgemeester Maenenstraat 45, 6181 EA Elsloo

Laat even door middel van een mailtje weten of je naar de ledenbijeenkomst komt. Dan kunnen we rekening houden met de catering. Natuurlijk zijn ook niet-leden van harte welkom.

Teken de petitie

Mocht je de petitie nog niet getekend hebben en dat alsnog willen doen? KLIK DAN HIER. Scan de QR code. En je kunt stemmen! Ontvang je deze nieuwsbrief per post, check dan de bijlage..

Heb je nog vragen of opmerkingen? Dan hoor ik ze graag. Dat kan via mail of via de cao-pagina op de site van CNV Vakmensen. Ga direct naar jouw cao-pagina.

Ed Leunissen
Bestuurder CNV Vakmensen