Ledenvergadering Apollo Vredestein

Op 4 en 5 augustus j.l. hebben wij een groot aantal werknemers van Apollo Vredestein gezien. We hebben jullie ervaringen gehoord en een aantal vragen kunnen beantwoorden. Veel vragen hebben wij genoteerd en op 5 augustus al aan jullie werkgever doorgezet.

Antwoorden blijven uit:
Wij hebben daar tot op heden geen antwoorden op ontvangen. Wel hebben wij vandaag vernomen dat een deel van de antwoorden deze week via een Q&A beschikbaar zal zijn. Dat wachten we dus nog even af.  Wij willen jullie vast laten weten dat wij bijeenkomsten hebben gepland voor onze vakbondsleden om de inhoud van het sociaal plan toe te lichten. Wij zullen met jullie dan stap voor stap het sociaal plan doornemen en het proces verder uitleggen. Vragen over het sociaal plan die op 4 en 5 augustus zijn gesteld zullen we hierin ook meenemen. Heb je op voorhand al vragen? Mail ze dan gerust vast (uiterlijk 2 september) naar de vakbondsbestuurders zodat wij dit kunnen meenemen in onze presentaties.

Informatie bijeenkomsten:
Het was even puzzelen om er zeker van te zijn dat iedereen (op elke afdeling en in elke ploeg) de gelegenheid krijgt om een sessie bij te wonen. Als het goed is moet het zo rond zijn. Zo niet: laat dat dan even op tijd weten aub.

De bijeenkomsten vinden plaats op:

Donderdag 10 september:  Sessie 1: 14:00 uur

Sessie 2: 15:00 uur

Dinsdag 15 september:       Sessie 1: 14:00 uur

Sessie 2: 15:00 uur

Donderdag 17 september:  Sessie 15:00 uur

De werkgever zal voor ons (corona-proof) een ruimte faciliteren. Wij weten nog niet welke ruimte dit is. Jullie horen dat zodra wij dit weten.

Vragen of opmerkingen?
Heb je iets te vragen of op te merken over de inhoud van deze nieuwsbrief? Richt je dan tot 24 augustus a.s. tot Arie Kasper, bestuurder van CNV Vakmensen.
Het emailadres is a.kasper@cnvvakmensen.nl of bel 06-13208402. Vanaf 24 augustus a.s. is jullie CNV Vakmensen bestuurder Gerard van Dijk weer beschikbaar.