Contactcenters: cadeautje voor jou, online magazine met een schat aan info!

Hoe krijg je meer invloed op jouw cao? Wat moet je doen als je opdracht naar het buitenland verhuist? Mag je werkgever zomaar je arbeidsvoorwaarden aanpassen? Wat zijn je rechten als je thuiswerkt? Wat moet je doen bij ontslag? Je leest het allemaal – en nog veel meer – in een nieuw online magazine. Speciaal voor werknemers bij Contactcenters. Voor jou dus. Benieuwd? Klik snel door!

Benieuwd naar online magazine? Klik snel door! voorpagina - editie1_052024 (foleon.com)

Wat vind jij belangrijk in de nieuwe cao?

In het najaar starten de onderhandelingen over een nieuwe cao. We horen graag wat jij belangrijk vindt. Waarover kunnen we andere of betere afspraken maken? Vul vóór 1 september 2024 de enquête in. Jouw reactie doet ertoe!

Enquête invullen: https://q.crowdtech.com/zz2MNduGdUilH140y1bPgQ

Problemen? Laat het weten via ons meldpunt!

Geregeld krijgen we vragen en meldingen over zaken die niet goed gaan. Loop je zelf ook ergens tegenaan op je werk? Laat het weten via ons meldpunt. Meldpunt Callcenters | CNV.

Blijf op de hoogte via de cao-pagina

Op de cao-pagina Cao Callcenters | CNV lees je meer nieuws over je cao. Via de cao-tijdlijn kun je de onderhandelingen over de nieuwe cao op de voet volgen.

Samen staan we sterk

Alleen samen kunnen we zorgen voor een cao die recht doet aan ons allemaal. De inzet in de strijd de jullie voeren en laten zien, is belangrijk. Dat maakt ons sterk aan de onderhandelingstafel. Deel dit bericht met je collega's, ook als ze (nog) geen lid zijn van CNV. Hoe meer leden zich inzetten, hoe sterker we staan. Nodig daarom je collega uit om ook lid te worden van CNV

Roderik Mol
Bestuurder CNV
M: 06 2047 1890
E:  r.mol@cnv.nl